Menu Utama
Log Masuk
Username:

Password:

Remember me



Lost Password?

Register now!

Browsing this Thread:   1 Pelawat



« 1 2 3 (4) 5 »


Re: Panitia Bahasa Arab
Belum Mesra
Joined:
2008/11/12 23:50
Group:
Registered User
Mesej: 4
Offline
salam.. ttg panitia mmg dah ada surat pekeliling yang dihantar ke sekolah. Saya sendiri cikgu BA di sekolah sejak tahun 2006 sampai skang takde guru arab lain. Saya buat fail panitia dan isi apa yang semampunya terutamanya minit mesyuarat dan bank soalan. Mesyuarat kita gabung dgn pendidikan islam. PCG juga diperuntukkan untuk panitia bahasa arab. Sebagai contoh pada tahun ni aggaran peruntukan untuk panitia bahasa arab kerani saya umumkan sejumlah rm900. Jadi saya dah pun beli pemotong kertas dan plastik laminate untuk kemudahan ABM Bahasa Arab.

gitulah adanye.

Dimasukkan pada: 2010/2/17 2:19
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Panitia Bahasa Arab
Belum Mesra
Joined:
2008/2/12 5:38
Group:
Registered User
Mesej: 18
Offline
nk kongsi mslh skit,sy ada gak tanye kt pntadbir psl duit untk panitia b.arab,tp dia cam xtau ja ada dut..ala,xreti lak nk ckp cmne..

Dimasukkan pada: 2010/2/19 11:30
_________________
]
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Panitia Bahasa Arab
Belum Mesra
Joined:
2009/7/10 2:34
From Rahsia
Group:
Registered User
Mesej: 5
Offline
Assalamualaikum
Mengenai panitia B. Arab ni, ada sekolah yang telah menubuhkannya tapi sekolah saya masih belum lagi. Difahamkan Ahli Panitia B. Arab ni adalah GPI dan JQAf.

www.jqaflangkawi.blogspot.com

Dimasukkan pada: 2010/3/29 13:17
_________________
AbgDie
Jqaf Langkawi Membina Insan Cemerlang
Dapatkan Maklumat Percuma
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Panitia Bahasa Arab
Sangat Setia
Joined:
2009/7/3 23:20
From Selangor
Group:
Registered User
Mesej: 569
Offline
ya benar us Abg Die...

to sarfida..duit tu hak panitia bhs arab..so cuba tegas sikit ngan kerani tu ckp nk guna untuk kebajikan panitia bhs arab...klu x jln jg ckp ngan gpk @ gb biar tergerak ssikit kerani2 tu...

hehee...selamat berjaya

Dimasukkan pada: 2010/3/29 17:08
_________________
norulaini
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Panitia Bahasa Arab
Belum Mesra
Joined:
2010/4/5 1:03
Group:
Registered User
Mesej: 4
Offline
salam cik kelisa,
saya nak cari guru bahasa arab utk mengajar anak saya di rumah. ada kenal sesapa yg boleh bantu tak ?
kalau ada kenal student USIM kat rumah saya lagi elok, boleh bantu diaorang tambah duit poket.

tq

Dimasukkan pada: 2010/4/11 23:34
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Panitia Bahasa Arab
Agak Mesra
Joined:
2007/4/16 23:27
From Tawau
Group:
Registered User
Mesej: 23
Offline
Sekolah saya jqaf 2007 ditubuhkan secara rasmi panitia Bahasa Arab pada tahun ini 2010, pada mesyuarat pentadbiran hujung tahun lalu 2009. Walaupun sendirian sahaja guru bahasa arab. reason: Muzik, KH, dsb wlupun 1 org guru kena tubuhkan juga panitia.
Sebelum ini, bahasa arab diurus sebagai satu unit dibawah jqaf.

Dimasukkan pada: 2010/5/1 21:05
_________________
slee
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Panitia Bahasa Arab
Agak Mesra
Joined:
2007/8/2 9:04
Group:
Registered User
Mesej: 37
Offline
leh gunakan duit pcg bahasa arab tu beli bbm bahasa arab. leh lawati http://mediatilmiz.blogspot.com

Dimasukkan pada: 2010/5/2 6:20
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Panitia Bahasa Arab
Sangat Setia
Joined:
2007/5/22 8:57
From Seremban, N9
Group:
Registered User
Mesej: 330
Offline
salam..

sek sy x ada plak dpt pekeliling suh tubuhkan panitia b.arab..sek sy dh ada 4 org guru b.arab..GB or pk 1 x ada plak suh tubuhkan panitia b.arab..ada sesapa yg ada pekeliling pasal ni...?nk gak tgk..

wassalam...

Dimasukkan pada: 2010/5/2 8:20
_________________
Yang Terindah Adalah Yang Terpelihara
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Panitia Bahasa Arab
Belum Mesra
Joined:
2010/5/4 22:11
Group:
Registered User
Mesej: 2
Offline
salam..
walaupun hanya saya seorang guru jqaf di sekolah..dan saya juga opsyen bahasa arab..pihak pentadbir mengarahkan setiap mata pelajaran yang di ajar di sekolah,perlu mewujudkan panitia masing2..so panitia bahasa arab saya wujudkan jgk la..cuma pengisian fail panitia blum lg diwujudkan..

Dimasukkan pada: 2010/5/5 0:11
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Panitia Bahasa Arab
Ahli Setia
Joined:
2006/10/13 23:22
From Darussalam--Darul Ridzuan--BK
Group:
Registered User
Mesej: 243
Offline
salam..

emm..ana kat sekolah org je guru BA..ana sama lah ngn qausquzah...kalau bleh nk tgk gak pekeliling tu..dah 5 thn BA kat sekolah..xpernah pun dpt PCG utk BA..kalau sape2 ada cth pekeliling tu..tlg attach kat cni ye..tq

Dimasukkan pada: 2010/5/10 9:24
_________________
Smg Sebaik2 Cahaya akan Bertemu
Cahaya Yang Banyak..Amin.
Transfer the post to other applications Transfer



« 1 2 3 (4) 5 »



You can view topic.
You cannot start a new topic.
You cannot reply to posts.
You cannot edit your posts.
You cannot delete your posts.
You cannot add new polls.
You cannot vote in polls.
You cannot attach files to posts.
You cannot post without approval.

[Carian Terperinci]


newbb online upate error
clean xoops online error: DELETE FROM xoops_bb_online WHERE ( online_uid > 0 AND online_uid NOT IN ( SELECT online_uid FROM xoops_online WHERE online_module =38 ) ) OR ( online_uid = 0 AND online_ip NOT IN ( SELECT online_ip FROM xoops_online WHERE online_module =38 AND online_uid = 0 ) )
Dibangunkan oleh iDeologi berasaskan XOOPS 2.5 © 2006 - 2011. Paparan terbaik menggunakan IE9