Menu Utama
Log Masuk
Username:

Password:

Remember me



Lost Password?

Register now!

Browsing this Thread:   1 Pelawat



« 1 (2) 3 »


#14 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
sangbayu Dimasukkan pada: 2011/11/10 12:15
hehehe ampang eheheh jajahan ambe tu hehehe


#13 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
afzshahril Dimasukkan pada: 2011/11/10 4:01
sokong sang bayu ... hehehe...


#12 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
sangbayu Dimasukkan pada: 2011/11/7 6:51
hehehe nak sgt ker naik pangkat hehehe yg best naik gred gaji udah ler hehehe nak laluan cepat mohon guru cemerlang..

nak safe tunggu timebased .. 8 tahun jer hehehe

apa best sgt ker dpt pangkat hehehe tapi gaji takuk lama hehehe


#11 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
arieyos Dimasukkan pada: 2011/11/6 17:23
sebenarnya dalam banyak2 isu guru, banyak pihak suka cari salah jqaf..padehal banyak lagi pihak lain yang perangai teruk atau sebagainya..kita buat kerja kita dengan amanah dan pedulikan orang2 yang suka pandang rendah pada kita..yang penting kita jangan cari pasal dengan orang..


#10 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
arieyos Dimasukkan pada: 2011/11/6 17:21
bukan jqaf dimansuhkan...tapi dah x de pengambilan nanti dah bila dah cukup semua sekolah ada..macam kat putrajaya.. tahun depan memang dah penuh..hakikat yang ahrus diterima program j-QAF ni sebenrnya nak meramaikan guru pendidikan Islam..so kalau jadi apapun kita tetap guru pendidikan Islam or bahasa Arab


#9 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
highfidelity Dimasukkan pada: 2011/11/6 14:02
perkabaran....kita tunggu perkembangan pd masa hadapan sbb j-qaf masih buka utk ambilan 2012...


#8 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
manlimbang Dimasukkan pada: 2011/11/6 9:56
Pada pendapat ana mengapa program ini akan dimansuhkan banyak sebab....bukan semata-mata kerana sebab guru jQAF.tapi sebab utama adalah Kewangan Negara

Tahukah anda ada banyak jawatan kosong di pelbagai kementerian tiada pengambilan atas sebab ekonomi.

Saya berpendapat kalau masih ada lagi guru jQaf masih masuk berdua,kalau setakat menerang kepada murid dan seorang lagi dok jadi macam nazir,dan dok tolak menolak tawar menawar dalam p&p,buat apa,memang rugi budak...dan yang lebih penting cikgu akademik yang lain dok tengok jelas kat kita saja,

Guru jqaf ngajar masa melebihi cikgu biasa... di Sarawak jadi guru jqaf mula ngajar start pukul 7 pagi sampai kul 1.00 kemudian sambung pukul 2ptg sampai pukul 4.50 ada yang sampai pukul 5.00 ptg balik sampai rumah pukul 5.30 lebih kurang,lebih teruk dari kerja office sebab mula pukul 2-5 ptg mengadap budak tanpa henti macam jadul pagi ada ruang juga rehat....ngajar macam guru KAFA meke dapat RM800 sebulan guru jqaf...sumbangan fillah

Budak di sarawak tak macam budak semenanjung dari dedahan agama mereka,cukup liat dan payah masuk dalam kepala kebanyakkannya.tengok keputusan LINUS sudahlah tahu dah tahap akademik murid kat sini.

Saya menyokong penuh pemansuhan ni biar kita ni sama ja macam guru GPI biasa,boleh balik macam biasa,dalam pada itu penambahan guru agama tetap perlu bagi setiap sekolah dimalaysia.biarlah P&P berlaku pada waktu biasa saja...

Kawan-kawan jangan kita sembunyikan keperitan jadi guru jqaf ni jujurlah dengan diri sendir

Guru jqaf adalah guru luar kuota.....kenaikan pangkat ada senang kah....nak jadi PK kat sekolah rendah pun jangan haraplah...tak kan sampai pencen pun nak ngajar darjah satu saja...ilmu tak berkembang...setakat darjah satu mak kita yang tak belajar u pun boleh ngajar..

sekian saja celoteh saya...nak tunggu pendapat kawan-kawan pula


#7 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
sangbayu Dimasukkan pada: 2011/11/6 8:07
hehehe tahu takper.... semua salah kita... walaupun bukan semua...



#6 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
afzshahril Dimasukkan pada: 2011/11/6 6:03
benda ni dah digembar-gemburkan dari dulu hingga sekarang.. kalau politik PR.. dikatakan peruntukan ditukar ke PERMATA..tapi bagi aku..setelah diterangkan secara terperinci oleh kakitangan JPN sendiri..gaya guru-guru JQAF sendiri yang menyebabkan KES ni terjadi...apa taknya..guru JQAF membuat hal..tak masuk kelas..berpakat dengan guru JQAF sendiri..sesi P&P yang kurang berkesan.. dan banyak lagi.. then sekarang keluarlah e-Pelaporan.. cuba kita teliti sejenak..sebab apa ada e-PELAPORAN JQAF .. ini semua nak menentukan dan memastikan program JQAF tu berjaya..tetapi ada juga yang 'menipu' dalam data ni.. lagila orang KPM x percaya dengan JQAF.. so berbalik kepada kita sebagai guru-guru jQAF.. kalau kita mahu jQAF kekal.. kita sebagai guru jQAF kena tolong juga..pesanan dari JPN sendiri.. PASTIKAN KITA (j-QAF) YANG JADI KETUA DI ATASAN..so tepuk dada tanyalah selera..adakah hanya cukup menjadi guru dg41 saja...


#5 Re: Program j-QAF akan dimansuhkan 2013?????
mohamad Dimasukkan pada: 2011/11/3 14:01
kua kua kua kua



« 1 (2) 3 »



You can view topic.
You cannot start a new topic.
You cannot reply to posts.
You cannot edit your posts.
You cannot delete your posts.
You cannot add new polls.
You cannot vote in polls.
You cannot attach files to posts.
You cannot post without approval.

[Carian Terperinci]


newbb online upate error
clean xoops online error: DELETE FROM xoops_bb_online WHERE ( online_uid > 0 AND online_uid NOT IN ( SELECT online_uid FROM xoops_online WHERE online_module =38 ) ) OR ( online_uid = 0 AND online_ip NOT IN ( SELECT online_ip FROM xoops_online WHERE online_module =38 AND online_uid = 0 ) )
Dibangunkan oleh iDeologi berasaskan XOOPS 2.5 © 2006 - 2011. Paparan terbaik menggunakan IE9