Menu Utama
Log Masuk
Username:

Password:

Remember me



Lost Password?

Register now!

Browsing this Thread:   1 Pelawat



« 1 2 3 (4)


Re: Muslimah dan Baju Renang
Sangat Setia
Joined:
2009/9/6 5:26
Group:
Registered User
Mesej: 845
Offline
bukan maksud dh puas idup tu nk mati cepat.....

amalan pun x cukup lg.....

maksudnyerr, org dewasa nih ( para ibu bapa ) dh puas dgn keseronokan zaman kanak2, so bg chance kat anak2 nk bergembira plak ( dgn cara yg btulla )....

Dimasukkan pada: 2009/12/22 14:20
_________________
Allah matlamat kami, ar Rasul pemimpin kami , Al-Quran perlembagaan kami, jihad jalan kami , mati pada jalan Allah cita-cita tertinggi kami...
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Muslimah dan Baju Renang
Ahli Setia
Joined:
2007/8/23 19:03
From penang
Group:
Registered User
Mesej: 101
Offline
ooo... baca begitu rasa begini, baca begini rasa begitu... hehehe...

Dimasukkan pada: 2009/12/22 14:25
_________________
Daku dalam perjalanan menuju pada Mu, ampuni lah kealpaan ku, Ya Ghaffar... Dekatkan aku, dekatilah aku...
" ILAHI ANTA MAKSUDI"
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Muslimah dan Baju Renang
Agak Mesra
Joined:
2007/6/22 12:08
From MIRI
Group:
Registered User
Mesej: 37
Offline
Tu lah dilema seorang ibu ni...

Dulu masa akak kecik2 tak terlitas pun semua ni..bukannya nak berendam sangat macam dugong tu..tapi kadang2 terpaksa menjaga anak..walau di darat atau di air, mahupun diudara....


Dimasukkan pada: 2009/12/29 15:27
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Muslimah dan Baju Renang
Belum Mesra
Joined:
2011/4/27 18:30
Group:
Registered User
Mesej: 4
Offline
pandangan dari seorang lelaki dan suami:

1. tempatnya patut khusus untuk wanita shj
2. sekiranya ia kawasan terbuka, sebaik2 nya ibu hanya membantu melihat anak2 tanpa perlu join sama walau dgn apa gaya pakaian renangnya.
3. ekstreme? mencegah adalah lebih baik dari fitnah.

wallahualam

Dimasukkan pada: 2011/12/15 5:47
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Muslimah dan Baju Renang
Sangat Setia
Joined:
2009/1/13 16:46
Group:
Registered User
Mesej: 396
Offline
Kpd wanita pandai2 la menjaga aurat bila swimming tu..x salah pun .pada lelaki agak2 x leh kontrol tu x yah la duk kat kolam..yg baju renang Muslimah ok gak baju renang yg x muslimah tu yg payah

Dimasukkan pada: 2011/12/19 16:50
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Muslimah dan Baju Renang
Sangat Setia
Joined:
2009/1/13 16:46
Group:
Registered User
Mesej: 396
Offline
Kpd wanita pandai2 la menjaga aurat bila swimming tu..x salah pun .pada lelaki agak2 x leh kontrol tu x yah la duk kat kolam..yg baju renang Muslimah ok gak baju renang yg x muslimah tu yg payah

Dimasukkan pada: 2011/12/19 16:52
Transfer the post to other applications Transfer



« 1 2 3 (4)



You can view topic.
You cannot start a new topic.
You cannot reply to posts.
You cannot edit your posts.
You cannot delete your posts.
You cannot add new polls.
You cannot vote in polls.
You cannot attach files to posts.
You cannot post without approval.

[Carian Terperinci]


newbb online upate error
clean xoops online error: DELETE FROM xoops_bb_online WHERE ( online_uid > 0 AND online_uid NOT IN ( SELECT online_uid FROM xoops_online WHERE online_module =38 ) ) OR ( online_uid = 0 AND online_ip NOT IN ( SELECT online_ip FROM xoops_online WHERE online_module =38 AND online_uid = 0 ) )
Dibangunkan oleh iDeologi berasaskan XOOPS 2.5 © 2006 - 2011. Paparan terbaik menggunakan IE9