Menu Utama
Log Masuk
Username:

Password:

Remember me



Lost Password?

Register now!

Browsing this Thread:   1 Pelawat



(1) 2 »


Majlis Khatam Al-Quran
Ahli Setia
Joined:
2006/8/15 23:19
From SARAWAK
Group:
Registered User
Mesej: 75
Offline
Salam.. saya tak taula sama ada tajuk ni sesuai atau tidak di postkan kat sini. Kalu tak sesuai minta tolong pihak admin alihkan di tempat yang sesuai.

Saya cuma nak tanya pendapat sahabat2 yg pernah mengadakan majlis khatam al-quran di sekolah. kalau ada boleh kongsi pengalaman. Kalu rasa bermurah hati untuk kongsi kertas kerja lagi bagus..syukran.

Dimasukkan pada: 2009/7/8 11:53
_________________
Inna ma'al 'usri yusraa..
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Majlis Khatam Al-Quran
Sangat Setia
Joined:
2008/1/1 7:40
From PINGGIRAN WILAYAH
Group:
Registered User
Mesej: 1105
Offline
MKQ ker? erm..jadi tuan rumah ke? atau majlis untuk ramadhan nnti?

Dimasukkan pada: 2009/7/9 10:35
_________________
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
________________________________
www.mymindstories.blogspot.com
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Majlis Khatam Al-Quran
Ahli Setia
Joined:
2006/8/15 23:19
From SARAWAK
Group:
Registered User
Mesej: 75
Offline
Majlis untuk Ramadhan nanti. Dulu pernah buat masa tahun 2005 tapi kalau boleh nak cari kelainan.

Dimasukkan pada: 2009/7/11 7:59
_________________
Inna ma'al 'usri yusraa..
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Majlis Khatam Al-Quran
Agak Mesra
Joined:
2009/1/2 21:54
Group:
Registered User
Mesej: 25
Offline
salam alaik....kertas keja tu mungkin sama je mcm kem...
apa2 pun kalu nak klainan kne la wat acara muqaddimah..selain tu wat la tayangan helaian al-quran yang dibaca oleh penuntut.jadi masa penuntut sedang baca.orang yang kat bwh tu bleh tgk pergerakan ayat yg di baca..wallahu a'lam

Dimasukkan pada: 2009/7/15 0:17
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Majlis Khatam Al-Quran
Penolong Pentadbir
Joined:
2008/1/16 18:41
From Temerloh, Pahang.
Group:
Registered User
Web Admin
Eksklusif TSSS
Mesej: 676
Offline
ic...tgk pada tajuk saya igtkan MKQ yang peringkat daerah tu... kalau yang untuk sambutan ramadhan tu dahulunya saya ada, cuma skrg ni dah xde sbb laptop baru je pas format.. nanti saya tanyakan pada kawan2 saya kot2 ada dia simpan....

Dimasukkan pada: 2009/7/18 4:55

Edited by Cik_Kelisa on 2009/7/18 5:12:36
_________________
....Ya Allah sesungguhnya, Aku Lemah Tanpa PertunjukMu, Aku Buta Tanpa BimbingMU, Aku Cacat tanpa HidayahMu, Aku Hina Tanpa RahmatMu...
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Majlis Khatam Al-Quran
Ahli Setia
Joined:
2006/8/15 23:19
From SARAWAK
Group:
Registered User
Mesej: 75
Offline
syukran pada sahabat2 yg sudi reply.. alhamdulillah dah siapkan kertas kerja dan dibentangkan kpd guru besar. masih ingat lagi sambutan meriah semasa 2005 dulu. Mcm mana perkembangan murid2 yg khatam di sekolah sahbat sekalian? saya kira mungkin di semenanjung tak ada masalah sgt. Namun kami bersyukur kerana setakat ni murid2 jqaf di sekolah kami dah menjangkau 50 orang khatam. Menjelang ramadhan nanti mungkin ada lagi penambahan. Mungkin majlis yang bakal diadakan dpt memotivasikan murid lain untuk menjadi peserta pada tahun hadapan. insya Allah.

Dimasukkan pada: 2009/7/18 10:00
_________________
Inna ma'al 'usri yusraa..
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Majlis Khatam Al-Quran
Sudah Mesra
Joined:
2009/7/14 21:33
Group:
Registered User
Mesej: 62
Offline
Tahniah kpd en.Yuslan....
sy setuju juga dgn pendapat dr haq3 tu....
mungkin sy pun nak utarakan juga kat sek sy nnt...
mcm di sek sy,biasanya pada majlis khatam quran,beberapa murid thn 6 akan diberi keistimewaan utk mengetuai Khatam al-Quran tersbt....pastu bgla something special cnthny,mrk yg msk khatam tu,bg la duit raye sorang RM 2 ke RM 5....almaklumla nak raye kan?
tp klu nak bg budak2 jqaf yg dah khatam dan baik bacaannya lagi cun tu....nampak la keberkesanan jqaf si sane.....
pernah juga kami wat pantomin....ttg kedegilan seorang anak yg x mau pose....pastu mskkan lg raye...
lagi la gamat dewan dibuatnye......

Dimasukkan pada: 2009/7/21 2:12
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Majlis Khatam Al-Quran
Webmaster
Joined:
2006/5/12 15:55
From Yarmouk University, Irbid Jordan
Group:
Webmasters
Registered User
Mesej: 314
Offline
klu ada gambar2 kat sek masing2 lagi bagus.. :D

Dimasukkan pada: 2009/7/22 14:20
_________________
http://www.iDeologi.my
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Majlis Khatam Al-Quran
Sudah Mesra
Joined:
2006/11/24 1:38
From Tjg Karang,Kuala Selangor
Group:
Registered User
Mesej: 58
Offline
Majlis Khatam al-Quran daerah Kuala Selangor..

kini ditukar kepada Mahrajan Sekolah-Sekolah Program j-QAF...

Mahrajan = Festival...

Dimasukkan pada: 2009/7/26 21:42
_________________
j-QAF Kuala Selangor (http://1jqaf.webs.com)
HArumkan, KIbarkan, Manusia, Insani Open in new window
Transfer the post to other applications Transfer


Re: Majlis Khatam Al-Quran
Sangat Setia
Joined:
2007/9/23 2:56
From heart of malaysia
Group:
Registered User
Mesej: 1678
Offline
salam..

mahrajan j-qaf negeri selangor ialah pada 7 & 8 julai..

bertempat di ???? sg terap ????

wallahu a'lam

Dimasukkan pada: 2009/7/27 23:27
_________________
ceria , cergas dan cerdas
Transfer the post to other applications Transfer



(1) 2 »



You can view topic.
You cannot start a new topic.
You cannot reply to posts.
You cannot edit your posts.
You cannot delete your posts.
You cannot add new polls.
You cannot vote in polls.
You cannot attach files to posts.
You cannot post without approval.

[Carian Terperinci]


newbb online upate error
clean xoops online error: DELETE FROM xoops_bb_online WHERE ( online_uid > 0 AND online_uid NOT IN ( SELECT online_uid FROM xoops_online WHERE online_module =38 ) ) OR ( online_uid = 0 AND online_ip NOT IN ( SELECT online_ip FROM xoops_online WHERE online_module =38 AND online_uid = 0 ) )
Dibangunkan oleh iDeologi berasaskan XOOPS 2.5 © 2006 - 2011. Paparan terbaik menggunakan IE9